Naslovna Vesti Američki korisnici su i dalje verni Facebook-u

Američki korisnici su i dalje verni Facebook-u

5
PODELI
Većina američkih korisnika Facebook-a ostala je verna toj društvenoj mreži i pored otkrića da je firma za političko savetovanje prikupila informacije o više desetina miliona računa korisnika bez njihove saglasnosti, pokazuje anketa Reuters/Ipsosa.
 
 

Facebook se našao na udaru regulatornih tela, zagovornika zaštite privatnosti i akcionara nakon skandala s britanskom firmom Cambridge Analytica koja je putem aplikacije za kviz, povezane s Facebook-om, na neprimeren način prikupila gomile ličnih podataka, o čemu je PC Press već pisao.

Anketa je pokazala da Facebook zbog skandala nije pretrpeo štetu, osim glavobolje zbog odnosa s javnošću. Polovina američkih korisnika Facebook-a je rekla da tu društvenu mrežu koriste u istoj meri kao i ranije, dok je četvrtima rekla da sada još više koriste Facebook.

Među odraslima, 64% anketirnih je odgovorilo da Facebook koriste barem jednom dnevno, što je neznatni pad u odnosu na 68% iz slične ankete sprovedene u martu. Analitičar Michael Pachter iz firme Wedbush Securities smatra da Facebook ima sreću što je britanska firma podatke koristila samo za političko oglašavanje, a ne u zle svrhe.

“Tek čekam da pročitam članak koji tvrdi da je barem jedna osoba pretrpela štetu. Na intuitivnom nivou, niko nije zgrožen”, dodao je. Anketa je sprovedena između 26. i 30. aprila 2018.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg je rekao da je početkom maja Facebook pripremio uvođenje nove funkcije za kontrolu privatnosti, koja će da omogući korisnicima da izbrišu istoriju pretraživanja internet stranica. “Ta opcija omogućiće vam da vidite internet stranice i aplikacije koje nam šalju informacije kada ih koristite, izbrišete te informacije sa svog profila i isključite našu mogućnost da ih sačuvamo”, objavio je Facebook na blogu. Zuckerberg je novi alat uporedio s opcijom brisanja cookies-a na browseru. Facebook navodi da će mu za tu novinu trebati nekoliko meseci.

Izvor: SEEbiz

Source: PC Press Američki korisnici su i dalje verni Facebook-u